miércoles, 8 de abril de 2009

NOS LLEVAN 3 MESES DE VENTAJA....



Dice el refrán que "el que no corre, vuela", aunque la noticia se publico el 27 de enero, vale la pena volver a leerla, http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=3442998, en ella al Alcalde de Dosrius le falto tiempo para decir;

«la feina és totalment innòcua i no genera cap contaminació, ni al medi ambient ni als aqüífers, representarà una entrada de recursos fixos important a les arques municipals».

«Si ho comparem amb el que es recapta de l'impost de béns immobles (IBI) a tot el municipi, els diners que surten fruit d'aquest conveni poden significar entre un 8 i un 10 per cent», defensa l'alcalde, que calcula que l'empresa podria posar-se en funcionament l'any que ve.

Y es que cuando la Administración quiere, es muy rápida y eficiente tramitando permisos .....

J.L.Rueda

5 comentarios:

Santi Rivelles dijo...

Carai, QUINA GENEROSITAT !!!
Els 100.000 euros son per les molesties del tràfic dels camions, camions, que segons el Sr. Jo no serà mes de 1 al día.
Es a dir, 100.000 euros per 1 camió al día. Això si que es generositat. Jo si tinguès camió em preocuparia perque igual em volen cobrar 100.000 euros al any per les molesties.
Jordi, Vigila quan vagis amb el camió, i no el facis servir mes de un viatge al dia, no sigui que et volguin cobrar 200.000 euros.

Sense comentaris.

L'Albert dijo...

He aprofitat el vostre comentari per afegir un enllaç en la meva entrada, en les noticies relacionades, els de la pedrera ja diuen ben a les clares que l’únic motiu de portar ho aquí es estalviar se uns calerons que es repartiran amb l’ajuntament.

J.L.Rueda dijo...

Blanco y en botella...
Cuando hablan de "L'acord que s'ha tancat també preveu que Pedreres Maresme Rusc SL cedeixi una part d'una nau a l'Ajuntament de Dosrius"... ¿se refieren a la barraca grande de tochos que hay en la pedrera?... por que si cualquiera de nosotros pretendiésemos construir una "nave" en un terreno nuestro, seguro que el Ayuntamiento no nos permitiría construir una chabola grande de tochos como esa.

Anónimo dijo...

Potser em faig una mica pesat, però jo segueixo amb la meva. L'activitat d'esplotació i recuperació d'arids no te rès a veure amb la gestió de cendres provinents d'una incineradora, aquest cas es el de manipulació de productres tòxics i està molt reglamentat. Ens estan colant una activitat diferent a la que realment és per evitar els tràmits reals i que possiblement no obtindrien permis. Em sembla que l'Eduard Garcia està gestionant alguna cosa en aquest respecte.

JORDI FORT

Anónimo dijo...

Espero que la Bertra no ho estigui llegint, vull dir per el tema de les faltes o si nó em catalogarà amb en Jorge.

"explotació" no esplotació.

JORDI FORT